torsdag 27 april 2017

Holistisk stressrehabilitering – steg 5 – Vårda en viktig relation


Då var påskhelgen förbi! Hoppas att du har haft en lugn och skön helg och att du har tagit hand om dig själv på bästa sätt! Själv så är jag rätt så trött idag och jag vet varför; lite för mycket gotte, fysisk aktivitet och ständigt sällskap tar på kraftreserven. Jag är trött, men det känns helt ok!

Påsken handlar kanske för dig, liksom för mig, om att umgås med nära och kära. Det är oftast jättehärligt, men att ständigt ha folk omkring sig kräver energi, särskilt om man är en trött själ i en stressad kropp. Med detta sagt så vill jag presentera veckans fokus:

Relationer

Vi börjar med en övning! För att den ska få rätt effekt, så råder jag dig att INTE tjuvkika längre ner.


Läs hela inlägget här: http://www.stressrehab.se/2017/04/19/holistisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar