torsdag 7 april 2016

Aktiv vila genom virkning


Jag hade gått under om jag inte haft vikningen som tidsfördriv under den här tiden.
Något jag faktiskt klarat av att utföra när allt annat inte har fungerat.
När huvudet behövt en paus från alla intryck som gjort mig fasligt trött har virkningen gjort att jag orkat med dagen.

Jag har känt lycka när nya färger och kombinationer har skapats och när jag plötsligt klarat av att virka något nytt.


Mitt tips är att du försöker hitta en sysselsättning som får dig att slappna av och gör dig glad. Något du kan göra för en stund för att på så vis släppa tankarna som far runt. Vill du lära dig virka har jag ytterligare en blogg där jag delat med mig så gått jag kan av mönster och tillvägagångssätt. Garn och virknålar kan man hitta på loppis för en billig peng.

Bloggen hittar du här: http://virkningslyckan.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar