lördag 31 december 2016

1 år har gått

Bild från google
Nu har ytterligare ett år gått och jag kunde aldrig för mitt liv tro att min sida skulle få en sån respons som den har fått. Så nervös och fundersam jag var innan jag startade den, just för att jag var rädd för att den på ett sätt skulle försämra mitt eget mående. Men efter det här 1,5 året som sidan har funnits har den nog istället hjälpt mig på olika sätt. Jag har fått ut det jag själv funderat och grubblat på genom det jag delat vidare. Alla artiklar jag hittat har på ett eller annat sätt fått mig att reflektera över saker som jag insett att jag själv behöver förändra hos mig själv för att ta mig vidare.

Även ordspråk och citat som jag väljer att lägga upp är också ett sätt att lyfta sig själv. Att det kanske just idag är just det du behöver se i flödet för att du ska orka ta dig vidare.

Men det är ju så att sidan hade inte haft något värde om det inte hade varit för DIG!
Tack vare dig och ditt engagemang så lever sidan och det gör att jag orkar fortsätta lägga tid på den.
Tack vare att du ger av din tid genom att kommentera, gilla, dela, diskutera så sprider vi tillsammans informationen det gör att vi förhoppningsvis sår ett litet frö hos någon i vår omgivning.

Vi kanske har med våran gemensamma kraft fått någon att bromsa sig i tid och tagit sina symptomer på allvar och det är min högsta önskan för då har jag verkligen lyckats åstadkomma det jag hade som mål med sidan.

Så tack för det här året och jag hoppas att sidan fortsätter växa och att inläggen delas vidare!

Gott Nytt År!
och all kärlek till er där ute!

Bild från google


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar