söndag 19 februari 2017

Lyckan i livet

Äntligen kan jag lyssna på musik igen och dansa runt i vardagsrummet! 

Aldrig kunde jag tro innan utmattningen att musik skulle ge mig utmattningssyndrom,
svettanfall, yrsel, illamående, skakningar och allt vad jag nu varit med om under 
mina lyssna på musik försök. 

Visst kommer dessa symptomer idag med men inte i lika stor skala utan nu kan 
jag lyssna längre stunder än bara några sekunder som knappt ens fungerade under 
den värsta perioden av min sjukdomstid. 

Så idag dansar jag loss och energin och glädjen intar hela mitt inre och det mina vänner
är lyckan i livet!!!


"Musik ökar utsöndringen av dopamin i din hjärna.
Dopamin påverkar kroppens belöningssystem och ökar din lust och glädje."

Bild från https://se.dreamstime.com





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar