söndag 15 oktober 2017

Herregud & co




2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har nyligen hittat din blogg och läser den med stort intresse. Det känns som jag har fått lite tips på min väg men jag undrar om du kan ge lite förslag på hur man får stopp på detta ältande som finns i huvudet?
    Ibland önskade jag att jag kunde få vara ur funktion i huvudet för att slippa höra vissa elaka ord som etsat sig fast i min skalle.
    Ett tips som jag sett var att man skulle säga Hej tre gånger högt för att få stopp på det hela. Det hjälper till en del men jag önskar att det fanns mera att göra för att få slippa detta helvete!
    Tacksam för tips!
    Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul att du har hittat sidan och framför allt att du har hittat inlägg som kan hjälpa dig. Gällande din fråga så har jag inget bra svar för jag har själv haft ältande tankar och ja de va då inte lätta att bli av med. Men för mig så försvann de när jag slutade upp med p-piller och då upphörde även mina depressions svackor jag haft under många år.

      Men för att få andra råd och förslag har jag ställt din fråga på Facebooksidan och hoppas på respons från följarna. Responsen därifrån kommer jag även lägga ut här på bloggen. :) //Linda (När kroppen kraschar)

      Radera