söndag 31 december 2017

2 år

Plötsligt har ytterligare ett år gått och det känns som jag är på rätt väg framåt. Jag hoppas innerligt att du också är det. Framför allt att du känner att det går åt rätt håll även om det kan kännas mörkt och tungt ibland. Men jag hoppas att du håller kvar tron om att det blir bättre. För det har varit min räddning att jag någonstans inom mig fått känslan av att allt kommer ordna sig till slut. Mitt inre ljus som varit min drivkraft slocknade ju närmare min utmattningskrasch jag kom, kanske har det slocknat hos dig med? Om det är så, är det dags att väcka liv i lågan igen. Få den att brinna så den värmer dig när du behöver tröst, stöttning och hopp.

Mitt ljus har tänds igen och den här gången har jag bestämt mig för att den inte får slockna igen utan nu ska jag vårda lågan och fylla den med glädje och energi.

Det är där du kommer in, för min låga lyser framför allt på grund av DIG.
För tack vare att du ger av din tid och energi genom att följa sidan anonymt som aktivt så stärker det mig på olika sätt. Tack vare att du gillar, delar, kommenterar, pratar om inlägg så för du det jag vill förmedla vidare. Tack vare dig så lever sidan kvar som nu firar 2,5 år.

Tack vare dig så hjälper du mig att synliggöra det jag tycker är viktigt på olika sätt och förhoppningsvis hjälper vi någon på vägen.

Så tack för det här året och jag hoppas sidan fortsätter växa och att inläggen delas vidare!

GOTT NYTT ÅR
och all kärlek till er därute som kämpar på olika sätt, låt lågan brinna! 

(bild från Google)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar