fredag 15 december 2017

KSM 66

Vet inte riktigt vad som har hänt men under den senaste tiden är jag så fasligt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen snart. Kommer ju knappt upp på morgonen längre och då har jag sen i somras vaknat och känt mig ändå hyfsat i form vid 9 tiden. Men nu finns det ingen chans att jag är uppe före 9:30. Igår vaknade jag inte förrän 11:45 fast jag haft två ringningar på väckarklockan men det har jag inget minne utav.

Så nu ska detta testas som jag fick tips om på hälsokosten, så jag hoppas på ett positivt resultat.
Har du testat, skriv gärna en recension. 











Länk: http://www.lifebutiken.se/

6 kommentarer:

  1. Hej! Hur har det gått med ksm-66? Har läst lite om det och funderar på att testa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! När jag började ta dem kändes det som att den värsta tröttheten minskade, den som jag anser är den vanliga utanför själva utmattningen. Dock gjorde jag ett uppehåll kort efter då jag påbörjade en njurrening och inte ville blanda preparaten. Men har nu för en tid sedan börjat ta dessa igen kontinuerligt och hoppas att de ger mig energi. // Linda (När kroppen kraschar)

      Radera
    2. Okej tack för svar �� men hur funkar dom mot stress? Blir man mer stresstålig? Jag blir superlätt stressad för allt och inget.

      Radera
    3. För min del tror jag inte de har gjort mig mer stresstålig utan det är nog något man får arbeta med själv. Jag upplever att min stresskänslighet minskat något ju mer jag lyssnat på kroppen. När jag inte pressar på och går emot signalerna samt att jag tror sömnen är viktigt gällande den biten, samt näringsrik kost. (I det tänker jag matvaror med så få konserveringsmedel som möjligt).

      Men det viktigaste är andningen i det läget, att andas lugnt genom näsan och sen hålla tankarna i schack så inte de spinner på och förvärrar det hela. Att försöka tänka logiskt och även acceptera känslorna som kommer över dig i det läget och kanske analysera dem för att hitta vad det beror på stressen kör igång.

      Jag upplever att min stresskänslighet är mer markant när jag slarvat med vila och återhämtningen.

      //Linda (När kroppen kraschar)

      Radera
    4. Ja det är väl så, man måste lära sig att lyssna till kroppen. Måste nog prioritera sömnen bättre, men med två småbarn blir det nästan aldrig en hel natts sömn.

      Har tänkt testa yoga och eventuellt meditation.
      För mig är det lätt att tankarna flyger iväg, man tänker si och så och analyserar och tänk om...

      Tack för ditt svar!

      Radera
  2. Hej. Pröva märket Ashwagandha (ksm-66) ifrån Jarrow (om du inte redan gjort det, pga gammal post). Den är mer potent än den som säljs på life.
    Du kan beställa ifrån
    https://skanstullshalsokost.se/halsa-kosttillskott/orter/jarrow-ashwagandha-120-kapslar/

    SvaraRadera