torsdag 19 maj 2022

Positiva förändringar


När livet är som tuffast behöver vi stärka varandra och ge varandra hopp om att det blir bättre.

Under min sjukdomstid kände jag mig oerhört ensam i det jag gick igenom. Information om utmattning fick jag inte serverat, utan det var något jag fick jaga rätt på själv när mina förmågor försvann en efter en.

Men i allt detta hade jag en stark känsla av att det skulle bli bättre och att jag behövde ha den här tiden som sjuk för att kunna börja om, konstigt nog.

Fascinerande nog har det blivit bättre och allt i mitt liv har förändradats rejält. Jag lever nu i en relation, bor i ett hus där jag kan fixa och greja i trädgården, har ett arbete och fungerar mycket bättre än tidigare. Händelser som jag drömt och manifesterat om och som har slagit in under dessa 7 år.

Jag är oerhört tacksam för allt och jag önskar innerligt att du har fått varit med om positiva förändringar.

Dela gärna med dig av dina förändringar i livet 🌷

*Bild från Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar