tisdag 27 februari 2024

Välkommen alla nya följare och besökare

 

 

         Välkommen alla nya följare och besökare!


Många av er har nog hittat min sida via facebook och sett inlägget som delats där. Men besöker man bloggen finns allt jag delat genom året sparat i kategorier, samt att det finns en sökfunktion om det är något specifikt man letar efter.

I kategorierna hittar ni bland annat mina personliga inlägg från min utmattnings tid, övriga blogginlägg, samt artiklar, boktips, poddar m.m som kan vara av intresse. 

Besöker man bloggen via mobilen behöver man ändra till webbversionen för att kunna hitta informationen. 




Är du nyfiken på min andra hemsida är du välkommen att besöka den också



Är det något du vill dela med dig utav? 
Skickar då ett mail eller meddelande så lägger jag ut informationen om den passar budskapet jag vill förmedla. 

Tack för att du besöker sidan, sprider informationen, pratar, uppmärksammar och lär ut till andra. 💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar