onsdag 30 november 2016

Min 4:e healing behandling

Idag var det dags för min 4:e healing behandling med inslag av medial rådgivning. Som vanligt fick jag råd och bekräftelse på att jag är på rätt väg men att det är lång bit kvar. Min kropp och mitt inre kämpar fortfarande fast mitt yttre speglar en friskare bild än vad som faktiskt är sant. Jag mår bättre och orkar mer jämfört med tidigare och ögonen har fått tillbaka sin lyster men kroppen är fortfarande slutkörd och behöver inte mycket för att kollapsa igen. Jag som trodde att jag inte kraschat så hårt fick bekräftat idag att det lika gärna kunde ha varit det sista jag gjort i livet...

Med det vill jag få upp dina ögon att lyssna på kroppen och ta signalerna på allvar. Pressa dig inte mer i det läget och intala dig inte att det löser sig där framme för gör det inte om du inte gjort förändringar på vägen. Va rädd om dig, för smällen är rätt hård och inget du vill eftersträva! Det är något jag kan lova!  Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar