tisdag 8 november 2016

Mörka sin utmattning och det här med träning

Isabel Boltenstern



Mörka sin utmattning? 
"För några dagar sedan fick jag en fråga i kommentarsfältet som var förbaskat svår att svara på, så nu tänkte jag sätta mig ner och bena ut ett och annat. såhär skrev stephanie: (se nedan länk)

det här är så otroligt svåra frågor, speciellt eftersom det inte riktigt finns något rätt och fel. en annan aspekt är att jag inte ”sökt” jobb sedan min utmattning, vilket gör det lite svårt för mig att svara på allt. å andra sidan basunerades min diagnos ut i kvällspressen, så jag tror jag kan tillföra någon liten tanke iallafall."

Läs blogginlägget här: http://isabelboltenstern.com/2016/10/31/morka-sin-utmattning/


Isabel Boltenstern

Stora inlägget om träning efter utbrändhet
"Nu är det (nästan exakt) två år sedan jag blev sjukskriven för utmattningssyndrom, och ni är många som undrat hur min träning såg ut precis innan och under min sjukskrivning. för att få lite bättre överblick delar jag in det i ett gäng pedagogiska tidsperioder här nedanför. påminnelse till er som läser: detta är bara min resa, alltså inget facit som fungerar för alla"

Läs blogginlägget här: http://isabelboltenstern.com



*Bilder från Isabels blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar