måndag 4 juli 2016

Hitta ditt inre lugn!


2 kommentarer:

  1. Jag e redan där,känner mig redo för psyk...
    Hjärtklappning,utmattning i ben o muskler o ett ständigt sus i öronen.

    Vet inte vart jag vågar o ska vända mig,är på jobb för tillfället o mår skit här,slutar inte förrän imorgon bitti kl 8 så jag ska hämta min älskade lilla flicka.
    Shit trodde aldrig att jag skulle må så här fysiskt dåligt av ett psykiskt dåligt mående. Jag orkar ingenting men tvingade mig att få en runda nu ikväll,det dova suget i öronen tar kål på mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. :( det låter som du verkligen behöver en paus. Det blir inte bättre av att pressa dig när kroppen skriker efter vila. Mitt råd är att du kontaktar vårdcentralen och försöker bli sjukskriven för det låter som en tidsfråga tills kroppen tar beslutet åt dig. Va rädd om dig och ingen tackar dig för att du sliter ut dig, utan tänk på dig själv och sätt din hälsa i första rum från och med nu. Kram från när kroppen kraschar

      Radera