onsdag 12 juli 2017

10 lärdomar från min utbrändhet


Idag delar jag med mig av 10 saker jag lärt av min utbrändhet. Hoppas innerligt mina tankar och reflektioner kan hjälpa någon där ute! LÄS MER

✖ Musiken föll bort, det var ju tråkigt.
✖ Det finns så otroligt många fler lärdomar jag dragit av utmattningen, men detta är tio matnyttiga punkter. Jag har redan börjat klura på en uppföljare!
✖ Tänker ni ofta på hur mycket energi något tar? Måste ni, som jag, numer ta hänsyn till energikrävande aktiviteter? Tänker både jobb- och fritidsmässigt!
✖ Gudars, vad jag tycker det är roligt att redigera nu för tiden?! Sedan jag bytte till Premiere kan jag sitta i timmar och meka med olika grafiska element och hitte-på’n. PS. några av er har berömt redigeringen och tyckt den har blivit bättre - KUL att ni märker skillnad!
✖ HÄR är inlägget om jobbsökande efter utbrändhet - om man ska ”mörka” sin utmattning eller inte: http://isabelboltenstern.com/2016/10/...
✖ Har förresten också skrivit ganska detaljerat om hur jag tränade innan, under och efter utmattningen. Ett av mina mest lästa blogginlägg genom tiderna: http://isabelboltenstern.com/2016/10/...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar