torsdag 22 oktober 2015

Healing och inre rensning

Vintern 2012 kunde jag knappt gå eller stå på mina fötter. Jag gick ett steg och fick sen vila. Det gick inte att få benet att ta ett steg till. Jag kände mig som mormor som knappt tog sig framåt vissa dagar. Att ta mig upp för trappor var inte det lättaste utan ibland fick jag lyfta mig upp med hjälp av trappräcket om det fanns. Nu började jag besöka vårdcentralen ännu mer för att få bukt på mina problem med benen. Nu slutade jag även att motionera för det gick inte.

Årsskiftet 2013/2014 kunde jag nu gå men nu hade benen svullnat upp och oftast domnade fötterna bort. Benen, vrister och knän var inte alls som jag tidigare varit van vid. Jag upplevde det som att flödet i benen inte fungerade vilket jag försökte förklara för läkaren. Genom åren har jag tagit prover som inte visar något fel, besökt sjukgymnast, massörer, osteopat, kiropraktor. Fick även urindrivande utskrivet och tips att använda stödstrumpor, fixade även olika inlägg i skorna. Jag har sökt på nätet om vad felet kan bero på men hittade inget. (Det är först i en bok jag nyss läst som det stod i en mening att vid stress samlar kroppen på sig vätska och salt)

Men så för ca 3 månader sedan gjorde jag min första healing behandling. Några veckor efter den och oändligt många toalettbesök senare hade svullnaden i benen äntligen försvunnit. Och mina stickningar och domningar började mattas av. Inte nog med det kände jag mig lättare i sinnet och plötsligt hade jag fått lite mer energi. Jag kände mig nu starkare och lugnare inom mig.

Igår gjorde jag min andra behandling i och med att svullnaden och pulserandet börjat komma tillbaka i benen. Det jag fick till mig var att problemet beror på att njurarna tagit stryk av min framfart och det har gjort att flödet i kroppen inte fungerar riktigt. Så rekommendationen var att hjälpa kroppen ytterligare med en inre rensning i kombination med healing behandlingen.

Så nu har jag påbörjat en inre rening med 70 tabletter.
1 veckan 1 tablett/dag
2 veckan 2 tabletter/dag
3 veckan 3 tabletter/dag
4 veckan 2 tabletter/dag tills burken är slut

Den så kallade biverkningen kunde vara kyla bak på ryggen och även att det kunde ge smärta nere vid svanken. Det beror på att vi känner inte när njurarna förminskas men däremot nu när de ska förstärkas och växa till sig igen kan det göra ont.

Länk: Urilan

Urilan är ett kosttillskott stärker och renar njurarna och blodet mot de ”gifter” som frigörs och eliminerar inflammationer.

Produktbeskrivning

Urilan är ett kosttillskott, bra för njurar och urinblåsan.
  • Ökar njurenergi och ökar genomströmning
  • Rensar njurar, urinblåsa och urinvägar
  • Innehåller Inulin som är näringsämnen till de befintliga tarmbakterierna (Prebiotika)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar